dåligt samvete !

jag har världens sämsta samvete för att jag inte har bloggat , så det kommer mycket ikväll , mycket mode , mycket smycken , osv.... min staristik har höjjt sej (Y) , men ja måste ragga upp dom igen eftersom jag inte har bloggat på länge :)(: har nyss gjort läxan :( , vi skulle skriva om det som har hänt i japan och mejla det till Malin (so-lärare & min mammas kusin , jag är släkt med min lärare ?! :P ) jag hade ttyp 100 bilder , men dom gick inte att skicka i mejjl ?! kommer mer sen , jag LOVAR puss

Kommentarer
Postat av: IDIS

RE; Kan ju stanna i skolan på måndag?! Skika en kommentar om du kan,så gör vi det:) <3 KRAM

2011-03-18 @ 19:58:48
URL: http://idafannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0